عشق رویایی من







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





درباره ما

s اس ام اس s

 


نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت7:42---4 خرداد 1392
سلام آقارضا شناختی مریم هستم (آ<س>ت<ا>ن/ه) خیلیییییی خوبه وبلاگت اگه گفتی آدرستو ازکجاگیر آوردم رومیتا///بمون تو خماریش کف کردی فقط چه رفیقایی دارم

علیرضا
ساعت20:14---3 خرداد 1392
بمون توی خماری داداش

زهرا
ساعت20:12---3 خرداد 1392
ببین دلم نیومدتو قسمت نظرسنجی بهت بگم بروگم شوبااین وبلاگ درست کردنت ولی الآن بهت میگم بررررررررررررررررررررروووووووو ووووووووگم شو با این وبلاگ درست کردنت

بروپایین کارت دارن


































شوخی کردم آآآآآآآآآآققققققققا
خاطرتو میخوایم ولی خودمونیما بری گم ش...ولش بای


محمد
ساعت20:06---3 خرداد 1392
خدایاچنان کن سرانجام کار که توخشنودباشیو مابریم توی وبلاگ عشق رویایی

علی
ساعت20:04---3 خرداد 1392
مرسی مطالبت عاااااااااااااالیه

شراره
ساعت20:03---3 خرداد 1392
وای مارجان ان پسره اجب وبی داره خودا تره نوکوشو دمت گرم باباایوالله از دورمیبوسمت

آرزو
ساعت19:51---3 خرداد 1392
دادا ویبلاگت خییییییییییییییییلی باحاله
عین خودت یه سه چهارتابوسه برات فرتادم بافاکتورش اون پایین انداختم بدو بگیشرش. 093899936رقم آخرش یادم نیست یادم امدبهت میگم بای تاهای ni loveyou


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط reza در 10:13 PM | |